Vel gjennomført årsmøte i Energiklyngen Nord

Energiklyngen Nord (EKN) gjennomførte 26 mars sitt årsmøte på Quality Hotel Saga. Foruten vanlige årsmøtesaker fikk vi noen meget interessante foredrag. Først ved Stig A Hansen fra Ishavskraft og Erling Dalberg fra Troms Kraft Nett som tok for seg mulighetene og utfordringene i elforsyning og distribusjonsnett. dette med en gjennomgang av fortid, nåtid og mulighetene framover.

Deretter fikk vi et meget interessant innlegg fra Havnedirektør Jørn-Even Hansen som tok for seg havnesituasjonen i Tromsø, og utbyggingsplanene framover med spesiell vekt på masterplanarbeidet på Tønsnes

6 thoughts on “Vel gjennomført årsmøte i Energiklyngen Nord

1. Leonard says:

Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this website? I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

2. signup.com says:

Wow! This blog looks exactly like my old one! It’s on a completely different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!
    asmr 0mniartist

3. tinyurl.com says:

I’m gone to inform my little brother, that he should also go to
    see this webpage on regular basis to obtain updated from hottest information.
    0mniartist asmr